Logowanie do szkół ponadpodstawowych
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie, przekazujemy informacje dotyczące logowania:
- Każdy uczeń loguje się samodzielnie na stronie.
- Szkoła nie zakłada kont, nie wysyła loginów i haseł.
- Do systemu można logować się począwszy od 17 maja do 21 czerwca.
- Aby rozpocząć rejestrację, trzeba będzie w bocznym menu wybrać pozycję Zgłoś kandydaturę (opcja nie jest dostępna przed 17 maja).
- Elektroniczna rejestracja rozpocznie się od podania numeru PESEL, więc trzeba przygotować swoje dane, następnie wpisujemy kolejne informacje - system przeprowadzi nas przez cały proces. Rejestracja przebiegnie w następujących krokach:
- W kroku pierwszym należy uzupełnić dane osobowe kandydata, zwracając szczególną uwagę na sektor Dane dodatkowe, ponieważ w przypadku zaznaczenia jakiejś opcji konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego spełnianie zaznaczonego kryterium oraz dołączenie go do wniosku składanego w szkole I wyboru.
- W kroku drugim należy uzupełnić dane rodziców, zwracając szczególną uwagę na możliwość wprowadzenia nr telefonu rodzica, który jest bardzo przydatny dla szkoły I wyboru w sytuacji, gdy wniosek zawiera błędy.
- W kroku trzecim należy wybrać szkoły i oddziały, do których kandydat chce ubiegać się o przyjęcie.
- W kroku czwartym można wydrukować wniosek, który należy zanieść do szkoły pierwszego wyboru.
- Wniosek można złożyć elektronicznie, jeśli rodzice posiadają Profil Zaufany lub Podpis Kwalifikowany. Jeśli nie posiadają, można wniosek wydrukować, podpisać przez rodziców i dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru.
- Szczegółowe informacje i odpowiedzi na Państwa pytania dotyczące systemu, znajdą Państwo w zapisie wczorajszego szkolenia online z obsługi systemu elektronicznej rekrutacji do szkół VULCAN.
Z poważaniem,
Dyrekcja