Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Logowanie do szkół ponadpodstawowych

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie, przekazujemy informacje dotyczące logowania:

  • Każdy uczeń loguje się samodzielnie na stronie.
  • Szkoła nie zakłada kont, nie wysyła loginów i haseł.
  • Do systemu można logować się począwszy od 17 maja do 21 czerwca.
  • Aby rozpocząć rejestrację, trzeba będzie w bocznym menu wybrać pozycję Zgłoś kandydaturę (opcja nie jest dostępna przed 17 maja).
  • Elektroniczna rejestracja rozpocznie się od podania numeru PESEL, więc trzeba przygotować swoje dane, następnie wpisujemy kolejne informacje - system przeprowadzi nas przez cały proces. Rejestracja przebiegnie w następujących krokach:
  1. W kroku pierwszym należy uzupełnić dane osobowe kandydata, zwracając szczególną uwagę na sektor Dane dodatkowe, ponieważ w przypadku zaznaczenia jakiejś opcji konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego spełnianie zaznaczonego kryterium oraz dołączenie go do wniosku składanego w szkole I wyboru.
  2. W kroku drugim należy uzupełnić dane rodziców, zwracając szczególną uwagę na możliwość wprowadzenia nr telefonu rodzica, który jest bardzo przydatny dla szkoły I wyboru w sytuacji, gdy wniosek zawiera błędy.
  3. W kroku trzecim należy wybrać szkoły i oddziały, do których kandydat chce ubiegać się o przyjęcie.
  4. W kroku czwartym można wydrukować wniosek, który należy zanieść do szkoły pierwszego wyboru.
  • Wniosek można złożyć elektronicznie, jeśli rodzice posiadają Profil Zaufany lub Podpis Kwalifikowany. Jeśli nie posiadają, można wniosek wydrukować, podpisać przez rodziców i dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru.
  • Szczegółowe informacje i odpowiedzi na Państwa pytania dotyczące systemu, znajdą Państwo w zapisie wczorajszego szkolenia online z obsługi systemu elektronicznej rekrutacji do szkół VULCAN.

Z poważaniem,

Dyrekcja