Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Logowanie do szkół ponadpodstawowych

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie, przekazujemy informacje dotyczące logowania:

  • Każdy uczeń loguje się samodzielnie na stronie.
  • Szkoła nie zakłada kont, nie wysyła loginów i haseł.
  • Do systemu można logować się począwszy od 17 maja do 21 czerwca.
  • Aby rozpocząć rejestrację, trzeba będzie w bocznym menu wybrać pozycję Zgłoś kandydaturę (opcja nie jest dostępna przed 17 maja).
  • Elektroniczna rejestracja rozpocznie się od podania numeru PESEL, więc trzeba przygotować swoje dane, następnie wpisujemy kolejne informacje - system przeprowadzi nas przez cały proces. Rejestracja przebiegnie w następujących krokach:
  1. W kroku pierwszym należy uzupełnić dane osobowe kandydata, zwracając szczególną uwagę na sektor Dane dodatkowe, ponieważ w przypadku zaznaczenia jakiejś opcji konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego spełnianie zaznaczonego kryterium oraz dołączenie go do wniosku składanego w szkole I wyboru.
  2. W kroku drugim należy uzupełnić dane rodziców, zwracając szczególną uwagę na możliwość wprowadzenia nr telefonu rodzica, który jest bardzo przydatny dla szkoły I wyboru w sytuacji, gdy wniosek zawiera błędy.
  3. W kroku trzecim należy wybrać szkoły i oddziały, do których kandydat chce ubiegać się o przyjęcie.
  4. W kroku czwartym można wydrukować wniosek, który należy zanieść do szkoły pierwszego wyboru.
  • Wniosek można złożyć elektronicznie, jeśli rodzice posiadają Profil Zaufany lub Podpis Kwalifikowany. Jeśli nie posiadają, można wniosek wydrukować, podpisać przez rodziców i dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru.
  • Szczegółowe informacje i odpowiedzi na Państwa pytania dotyczące systemu, znajdą Państwo w zapisie wczorajszego szkolenia online z obsługi systemu elektronicznej rekrutacji do szkół VULCAN.

Z poważaniem,

Dyrekcja